آماده شركت در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن هستيم


مردم استان يزد آمادگي خود را براي حضور در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن ماه براي خنثي‌سازي توطئه‌هاي‌استكبار جهاني به‌سركردگي آمريكاي جنايتكار، اعلام كردند.

شماري از مردم اين خطه روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي با مهم توصيف كردن حضور مردم در اين راهپيمايي، خواستار شركت گسترده و با شكوه همشهريان خود در اين آيين دشمن‌شكن شدند.

يكي از شهروندان يزدي گفت: امسال، مصمم‌تر از سالهاي گذشته در راهپيمايي روز‪ ۲۲‬بهمن شركت خواهم كرد زيرا توطئه‌هاي دشمنان، اوج گرفته و حضور من و ديگر هموطنان در صحنه، الزامي است.

محمد معيني افزود: با توجه به پافشاري دشمنان براي برخوردار نشدن مردم ما از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي و توطئه اخير اروپاييان در توهين به مقدسات مسلمانان، حضور در اين راهپيمايي بيش از پيش، حياتي است.

او تاكيد كرد: استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي، حق مسلم ملت ايران است و بايد با شركت در راهپيمايي اين روز، از حق خود در اين زمينه دفاع كنيم.

يك دانشجوي يزدي نيز گفت: از سياست مسوولان نظام و رييس جمهوري در رابطه با استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي، حمايت و شنبه هفته آينده با شركت در راهپيمايي، نقشه‌هاي شوم استكبار را خنثي خواهيم كرد.

اعظم دهقاني با بيان اينكه به دعوت رييس جمهور خود لبيك مي‌گوييم، اظهار داشت: حضور در اين آيين انقلابي، وظيفه فرد فرد ملت ايران است.

شهروند ديگري گفت: شركت در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن، وظيفه شرعي همه است و در شرايط حساس امروز، نيازمند حضور آحاد مردم در صحنه هستيم.

محمد رضايي‌پور افزود:حضور ميليوني مردم، ضامن حفظ انقلاب واسلام در مقابل توطئه‌هاي دشمنان است و اگر حضور ما كمرنگ باشد، دشمنان سوء‌استفاده خواهند كرد.

يك جوان يزدي با بيان اينكه‌انقلاب اسلامي در طول حيات خود به موفقيت‌هايي در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي دست پيدا كرده است، گفت: بايد اين موفقيت‌ها ادامه يابد.

اميررضا محمدي پور با گراميداشت بيست وهفتمين سالگرد پيروزي‌انقلاب اسلامي اظهار داشت: به بركت اين‌انقلاب، دانشمندان ومتخصصان ما به فناوري صلح آميز انرژي هسته‌اي دست يافتند اما دشمنان نمي‌خواهد اين فناوري در اختيار ملت ايران باشد.

او باتاكيد بر حضور در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن،افزود:چند كشور قلدر مي‌خواهند با زورگويي، ما را از حق مسلم خود محروم نمايند و مردم بايد هوشيار بوده و در صحنه حاضر باشند.

يك روحاني يزدي نيز توهين روزنامه‌هاي‌اروپايي به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام (ص) را نمونه‌اي از توطئه‌هاي استكبار جهاني عليه‌اسلام و مسلمين دانست.

حجت‌الاسلام سيدعلي‌طباطبايي‌افزود:بهترين فرصت براي پاسخگويي به‌اين توطئه‌ها شركت در راهپيمايي روز‪ ۲۲‬بهمن‌است و مردم بايد با شركت در مراسم اين روز، ضمن محكوم كردن اين توطئه‌ها، خواسته‌هاي خود را فرياد بزنند.

وي ارجاع پرونده هسته‌اي‌ايران به‌شوراي امنيت را نمونه ديگري از توطئه‌هاي استبكار دانست و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران از اين گونه تهديدها و توطئه‌ها نمي‌هراسد و استوار و مقاوم ايستاده‌است زيرا داراي ملتي با ايمان است.

وي گفت:مردم‌ايران در همه‌حال، وحدت،انسجام و همبستگي خود را حفظ كرده‌اند و ما اين امر را در راهپيمايي روز‪ ۲۲‬بهمن ثابت خواهيم كرد

                                                                                                               يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا